ایراپیل آسان ترین روش دسترسی به خدمات پزشکی

ژل کریستالی دور چشم پرل دو خاویار اینگرید میه 15 میلی لیتر

ژل کریستالی دور چشم پرل دو خاویار اینگرید میه محصولی تخصصی جهت آبرسانی و از بین بردن چین و چروک پوست حساس اطراف دور چشم می باشد. شما می توانید ژل صورت اینگرید میه و دیگر محصولات مراقبت از پوست و مو برند اینگرید میه را از سایت ایراپیل با قیمت ارزان و تخفیفات متنوع و باور نکردنی خریداری فرمایید.

اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها
اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها

Out of stock

توضیحات

با افزایش سن، پوست صورت کیفیت اولیه خود را از دست داده و رفته رفته چین و چروک و لکه ها ظاهر می شوند. پوست اطراف دور چشم نسبت به جاهای دیگر صورت حساس تر است و اولین نشانه های پیری پوست در این قسمت ظاهر می شود. ژل کریستالی دور چشم پرل دو خاویار از سری محصولات مراقبت از پوست برند فرانسوی اینگرید میه بوده و مناسب انواع پوست (حتی پوست های حساس) می باشد. کرم دور چشم اینگرید میه دارای بافتی بسیار سبک و زود جذب شونده است و با استفاده از ترکیبات قوی (هیالورونیک اسید ) موجب آبرسانی عمقی پوست و حفظ رطوبت پوست به مدت طولانی می شود. این امر منجر به از بین رفتن چین و چروک و شفاف تر شدن پوست می گردد. ترکیبات دیگر همچون کریستال مایع، خاویار و عصاره عسل موجب ترمیم و بازسازی بافت پوستی شده و با افزایش استحکام و قوام پوست حالت لیفتینگ ایجاد کرده و افتادگی و شلی پوست را از بین می برند. از این محصول به عنوان پایه آرایش نیز می توان استفاده کرد.

معرفی محصول
  • کشور مبدا برند:فرانسه
  • ویژگی ها:بافت ژلی نرم و غیر چرب
    افزایش سفتی و استحکام پوست دور چشم
    رطوبت رسان و احیا کننده قوی
    لیفتینگ فوری پلک و خطوط پنجه کلاغی
    محو کننده چروک و عیوب پوست
    حاوی ترکیبات جوان کننده و رطوبت رسان تخصصی
    ایده آل به عنوان پایه آرایش
  • ترکیبات:آرنیکا ، جو، عسل، عصاره خاویار
  • روش مصرف:هر شب به‌اندازه یک دانه برنج از محصول را به سر انگشتان زده و با ضربه‌های ملایم پوست اطراف چشم را از داخل به سمت بیرون ماساژ دهید.
  • سازگاری با پوست های:انواع پوست
  • حجم:15 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل کریستالی دور چشم پرل دو خاویار اینگرید میه 15 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *