ایراپیل آسان ترین روش دسترسی به خدمات پزشکی

شامپو ضد شوره مو هگور مدل کلیمبازول 150 حجم 150 میلی لیتر

3.598.000 

شامپو ضد شوره کلیمبازول هگور با فرمولاسیون تخصصی و استفاده از کلیمبازول 1.5 درصد و اسید لاکتیک محصولی مناسب برای درمان شوره های شدید همراه با خارش پوست کف سر است.

اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها
اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها

Out of stock

توضیحات

شوره (seborrheic dermatitis) یک بیماری پوستی بسیار شایع است که باعث قرمزی، لکه های پوسته ای و شوره سر می شود و ممکن است از هرسنی در بدن ظاهر شود. شوره غالباً پوست سر را تحت تأثیر قرار می دهد، اما همچنین می تواند در مناطق روغنی بدن، مانند صورت، بالای سینه و پشت ایجاد شود. علت دقیق این مشکل مشخص نیست ولی پزشکان معتقدندعلاوه بر زمینه ژنتیکی فرد دو عامل اصلی دیگر وجود دارند که می تواند در پیشرفت بیماری نقش داشته باشد. اولین عامل تولید بیش از حد روغن است. مقدار بیش از حد روغن در پوست ممکن است به عنوان یک ماده تحریک کننده عمل کرده و باعث قرمز و چرب شدن پوست شود. دومین عامل موثر Malassezia است که نوعی قارچ است که به طور طبیعی درپوست یافت می شود. گاهی اوقات می تواند به طور غیر طبیعی رشد کند و باعث ترشح چربی بیش از حد در پوست شود. استفاده از محصولات مراقبتی تا حد زیادی به درمان و کنترل شوره سر کمک می کند. شامپو ضد شوره کلیمبازول هگور با فرمولاسیون تخصصی و استفاده از کلیمبازول 1.5 درصد و اسید لاکتیک محصولی مناسب برای درمان شوره های شدید همراه با خارش پوست کف سر است. کلیمبازول یک ضد قارچ فعال می باشد و موجب مهارعوامل مولد شوره سر می شود و از انتشار شوره سر جلوگیری می کند. استفاده از این محصول با کنترل چربی پوست در کاهش خارش، التهاب و قرمزی پوست سر موثر است و مانع پوسته ریزی کف سر می شود.

 

معرفی محصول
  • کشور مبدا برند:فرانسه
  • ویژگی ها:رفع خارش، التهاب و قرمزی پوست سر
    درمان کننده و از بین‌برنده شوره های مقاوم و شدید
    نرم‌کننده و درخشان‌کننده موها
    کمک به حالت‌پذیری بیشتر مو
  • ترکیبات:آب، سدیم لورت سولفات، لوریل گلوکوزاید، کلیمبازول، کوکامیدو پروپیل بتائین، دی سدیم کوکو آمفو دی استات
  • روش مصرف:به مدت ۴ هفته، هفته ای ۳ بار مقداری از شامپو شوره سر کلیمبازول را روی موهای مرطوب ماساژ دهید تا کف کند. پس از آبکشی این عمل را تکرار کنید. این بار اجازه دهید کف به مدت ۲ الی ۳ دقیقه روی پوست سر و موها باقی بماند، سپس آبکشی نمایید.
  • سازگاری با موهای:انواع مو
  • حجم:15‌0 میلی‌لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو ضد شوره مو هگور مدل کلیمبازول 150 حجم 150 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *