ایراپیل آسان ترین روش دسترسی به خدمات پزشکی

ژل دوش ویتامینه شیر و عسل و بادام رینوزیت 400 میلی لیتر

ژل دوش ویتامینه شیر و عسل و بادام ضمن شستشوی ملایم پوست و از بین بردن آلودگی ها و چربی های اضافی، موجب آبرسانی و تامین مواد مغذی مورد نیاز پوست و تقویت بافت ها می گردد. شما می توانید محصولات مراقبتی و بهداشتی برند رینوزیت را از سایت ایراپیل با قیمت و تخفیفات متنوع خریداری فرمایید.

اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها
اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها

Out of stock

توضیحات

ژل دوش ویتامینه شیر، عسل و بادام رینوزیت از سری شوینده های ملایم و مناسب انواع پوست بوده و عملکردی شبیه شامپو بدن دارد. این شوینده مایع با فرمولاسیون ویژه ای که دارد به لایه برداری پوست کمک می کند و باعث پاکسازی آلودگیها از روی سطح پوست می شود. همچنین دارای pH بین 5 تا 5/5 می باشد که pH نرمال پوست را بر هم نمیزند و از رشد باکتری ها، قارچ ها و عوامل میکروبی جلوگیری می کند. ژل دوش رینوزیت موجب آبرسانی عمقی پوست و تامین رطوبت مورد نیاز بافت ها جهت جلوگیری از خشکی پوست می گردد. استفاده از این فرآورده خاصیت الاستیسیته پوست را افزایش داده و از ایجاد چین و چروک، افتادگی و شلی پوست جلوگیری می کند و نقش موثری در تقویت پوست دارد. عصاره های شیر و عسل و بادام موجود در این محصول علاوه بر ایجاد
پوستی نرم و لطیف موجب جلوگیری از التهابات، قرمزی و خارش می شوند، رایحه ای مطبوع و دل انگیز با ماندگاری بالا به پوست می بخشند.

معرفی محصول
  • کشور مبدا برند:ایران
  • ویژگی ها:دارای شویندگی ملایم و خوب
    حاوی رایحه ای دل انگیز و ماندگار
    شاداب و باطراوت کننده پوست
    جلوگیری از ایجاد چین و چروک
    نرم کننده و مرطوب کننده پوست
  • سازگاری با پوست های:انواع پوست
  • حجم:400 میلی لیتر
  • نحوه مصرف:مقدار مناسب از شامپو را روی یک لیف نرم ریخته و سپس روی پوست مرطوب بمالید. بعد از دو دقیقه با آب ولرم شستشو دهید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل دوش ویتامینه شیر و عسل و بادام رینوزیت 400 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *