ایراپیل آسان ترین روش دسترسی به خدمات پزشکی

پودر بست گلوتامین بی پی آی اسپورت با طعم هلو انبه 400 گرم

12.820.000 

پودر بست گلوتامین بی پی آی اسپورت جهت کمک به عضله سازی و بازیانی انرژی از دست رفته حین تمرینات ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید مکمل های ورزشی و مراقبتی برند بی پی آی اسپورت را از سایت ایراپیل با تخفیفات و طرح های شگفت انگیز متنوعی خریداری فرمایید.

اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها
اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها

Out of stock

توضیحات

پودر بست گلوتامین بی پی آی اسپورت حاوی 6.5 گرم بست گلوتامین و 500 میلی گرم ویتامین C (آسکوربیک اسید) در هر وعده روزانه می باشد. گلوتامین آمینو اسیدی است که 61 درصد از عضلات مهم بدن را تشکیل داده و در کارکرد بهتر ماهیچه ها و افزایش قدرت و استقامت عضلات تاثیر مستقیمی دارد. بگونه ای که با کاهش آن عضلات کم و کم‌حجم شده، سرعت ریکاوری عضلات بعد از تمرینات سنگین کاهش یافته و میل به خوردن شکر افزایش پیدا می کند.مکمل بست گلوتامین بی پی آی اسپورت با تأمین گلوتامین مورد نیاز بدن ورزشکاران موجب افزایش کارایی حین تمرینات و کمک به عضله سازی و حفظ حجم عضلات می گردد.همچنین می تواند از کاتابولیسم پروتئین حین و بعد از تمرینات استقامتی پیشگیری کند. ویتامین ث موجود نیز ضمن اثر گذاری در افزایش میزان جذب گلوتامین، به واسطه ی خاصیت آنتی اکسیدانی خود موجب جلوگیری از اثر گذاری رادیکال های آزاد و حفظ سلامت عمومی بدن می گردد.

معرفی محصول
  • کشور مبدا برند:ایران(تحت لیسانس آمریکا)
  • ویژگی ها:کمک به حفظ سلامت عضلات در تمرینات ورزشی
    بازیابی هرچه سریع‌تر گلیکوژن از دست رفته
    در طعم‌های مختلف
    ریکاوری سریع‌تر
    پشتیبانی عضلانی
  • روش مصرف:روزانه یک پیمانه از محصول را با ۱۷۰ سی سی آب مخلوط نمایید. این محصول را می‌توان قبل، حین و پس از تمرین استفاده نمود.
  • عوارض مصرف:در دوران بارداری و شیردهی مصرف نشود.
  • وزن:400 گرم
  • فرم محصول:پودر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پودر بست گلوتامین بی پی آی اسپورت با طعم هلو انبه 400 گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *