ایراپیل آسان ترین روش دسترسی به خدمات پزشکی

پودر کراتین مونوهیدرات ویثر با طعم لیمو 500 گرم

10.950.000 

پودر کراتین مونوهیدرات باعث بهبود عملکرد ورزشی، افزایش حجم و توده عضلانی گشته و به تسریع روند ریکاوری کمک شایانی می کند. شما می توانید مکمل های ورزشی برند ویثر را از سایت ایراپیل با تخفیفات و طرح های شگفت انگیز متنوعی خریداری فرمایید.

اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها
اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها

Out of stock

توضیحات

کراتین یک نوع آمینو اسید بوده که به بدنسازان کمک می کند تا حجم عضلات خود را افزایش دهند، عملکرد ورزشی بهتری داشته باشند و عضله سازی را با سرعت بیشتری انجام دهند. اندام هایی همچون کبد و کلیه‌ها تنها نصف کراتین مورد نیاز بدن را تولید می کنند و 50 درصد باقیمانده از طریق رژیم غذایی و استفاده از مکمل ها تامین می گردد. پودر کراتین مونوهیدرات ویثر حاوی 5 گرم کراتین مونوهیدرات در هر وعده روزانه می باشد. اصولاً کراتین به راحتی جذب ماهیچه ها نمی شود و مدت زمان زیادی برای جذب آن لازم است. شکل مونوهیدرات مکمل کراتین ویثر باعث شده که جذب این مکمل نسبت به نمونه های دیگر بیشتر و سریع تر باشد. کراتین بکار رفته در مکمل ویثر ذخایر فسفوکراتین ماهیچه‌ای را افزایش می‌دهد. فسفوکراتین به بدن در تولید یک مولکول پر انرژی به نام ATP (آدنوزین تری فسفات) کمک می‌ کند و موجب بالا رفتن توان و انرژی ورزشکار می گردد. همچنین کراتین با تشکیل پروتئین‌ هایی  که فیبر‌های عضلانی جدید را ایجاد می‌ کنند منجر به رشد عضلانی می گردد. علاوه بر این با بالا بردن میزان آب موجود در ماهیچه‌ های بدن باعث افزایش حجم عضلات می شود.

معرفی محصول
  • کشور مبدا برند:ایران
  • ویژگی ها:جلوگیری از تشکیل اسید لاکتیت
    احیا کننده ذخایر گلیکوژنی
    حفظ سلامت عضلات
    افزایش حجم عضلات
  • ترکیبات:کراتین مونوهیدرات، آسه سولفام پتاسیم، رنگ و طعم دهنده مجاز خوراکی
  • روش مصرف:پنج روز اول ۱ پیمانه (۵ گرم) کراتین را با ۱۵۰ میلی لیتر آب مخلوط نموده و ۴ مرتبه در روز مصرف نمایید. در روزهای بعدی نیز یک پیمانه از creatin mohohydrate ویثر قبل و یک پیمانه بعد از تمرین مصرف شود.
  • سن مصرف:بزرگسالان
  • وزن:500 گرم
  • فرم محصول:پودر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پودر کراتین مونوهیدرات ویثر با طعم لیمو 500 گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *