ایراپیل آسان ترین روش دسترسی به خدمات پزشکی

پودر پروتئین وی ویثر با طعم موز 2270 گرم

35.561.000 

پودر پروتئین وی ویثر با تامین پروتئین و آمینوسیدهای مورد نیاز بدن ضمن کمک به عضله سازی بیشتر موجب چربی سوزی نیز می گردد. شما می توانید مکمل های ورزشی برند ویثر را از سایت ایراپیل با تخفیفات و طرح های شگفت انگیز متنوعی خریداری فرمایید.

اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها
اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها

Out of stock

توضیحات

پروتئین وی یکی از پروتئین‌ های اولیه محصولات لبنی محسوب می‌ شود. این پروتئین که محصول فرعی تولید پنیر است، دارای مقادیر بسیار زیادی از آمینو‌اسید‌های ضروری مورد نیاز بدن است. این آمینواسیدها تولید و سنتز پروتئین در بدن را بهبود می‌ بخشند. مصرف پروتئین وی در دوره های بدنسازی ضمن رشد توده های عضلانی باعث تسریع در ریکاوری عضلات می‌ شود. پودر پروتئین وی ویثر دارای 24 گرم پروتئین در 32 گرم از این پودر بوده و حاوی پروتئین وی کنسانتره، هیدرولیز شده و اسیدهای آمینه والین، لوسین و ایزولوسین(BCAA) می باشد. مکمل پروتئین وی ویثر ضمن کمک به عضله سازی و تسریع روند ریکاوری، باعث افزایش سوخت و ساز بدن و چربی سوزی گشته و موجب ایجاد عضلاتی حجیم و خشک می شود.

معرفی محصول
  • کشور مبدا برند:ایران
  • ویژگی ها:افزایش دهنده حجم عضلانی
    کمک به چربی سوزی
  • ترکیبات:وی پروتئین کنستانتره، آسه سولفام پتاسیم، طعم و رنگ دهنده مجاز خوراکی.
  • روش مصرف:یک پیمانه (۳۲ گرم) از پودر را با ۲۵۰ میلی لیتر آب سرد یا شیر مخلوط نموده و میل نمایید.
  • عوارض مصرف:اگرچه احتمال آن کم است اما ممکن است به این دارو آلرژی داشته باشید و در صورت تورم و تنگی نفس، حتما مصرف آن را متوقف کنید و اگر به لاکتوز حساسیت دارید به هیچ وجه این دارو را نخورید زیرا از شیر تهیه می‌شود.
    اگر بیماری خاص دارید و یا برای پوکی استخوان و یا بیماری‌های زوال عقلی دارو مصرف می‌کنید، باید در خوردن این مکمل محتاطانه عمل کنید و حتما با دکتر خود مشورت کنید.
    تمامی فعالیت‌های این محصول عموما در کبد رخ می‌دهد و اگر بیماری کبدی یا کلیوی دارید نیز باید حتما دقت کافی داشته باشید و خود سرانه آن را مصرف نکنید.
  • سن مصرف:بزرگسالان
  • وزن:2270 گرم
  • فرم محصول:پودر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پودر پروتئین وی ویثر با طعم موز 2270 گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *