ایراپیل آسان ترین روش دسترسی به خدمات پزشکی

ماسک مو تیوپی با آبکشی موهای خشک و آسیب دیده کریستال 300 میلی لیتر

890.000 

ماسک مو تیوپی با آبکشی موهای خشک و آسیب دیده کریستال ضمن آبرسانی، مرطوب سازی و ترمیم موهای آسیب دیده از خشکی و زبری مو جلوگیری کرده و به افزایش لطافت، نرمی و درخشندگی تارهای مو کمک می کند. شما می توانید محصولات مراقبتی بهداشتی برند کریستال را از سایت ایراپیل با تخفیفات و طرح های شگفت انگیز متنوعی خریداری فرمایید.

اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها
اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها

Out of stock

توضیحات

مو به دلایل مختلف ممکن است کیفیت خود را از دست بدهد و دچار آسیب شود. استفاده بیش از اندازه از وسایل حرارتی، برس زدن بیش از حد و نادرست، نور خورشید و آلودگی هوا از دلایل بروز این مشکلات است. ماسک مو یکی از بهترین گزینه ها برای احیا، تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده می باشد که با دارا بودن ترکیبات قدرتمند و مفید خود به آبرسانی، نرمی و مرطوب کنندگی مو کمک کرده و مویی زیبا، شفاف و درخشان را ایجاد می کند. ماسک مو تیوپی با آبکشی کریستال مناسب مو های خشک و آسیب دیده بوده و با دارا بودن ترکیبات مغذی و مفید خود ضمن آبرسانی و مرطوب سازی از خشکی و زبری مو جلوگیری کرده و به افزایش لطافت، نرمی و درخشندگی تارهای مو کمک می کند. عصاره سیر و آلوئه ورا موجود در ماسک مو تیوپی با آبکشی موهای خشک و آسیب دیده کریستال با افزایش گردش خون و تغذیه ریشه مو موجب تقویت فولیکول ها مو شده و ضمن پاکسازی عمیق آلودگی ها، ترمیم مو های آسیب دیده و محافظت در برابر نور آفتاب به درخشنگی، لطافت و نرمی مو کمک بسیاری می نماید.  

 

معرفی محصول
  • کشور مبدا برند:ایران
  • ویژگی ها:جلوگیری از موخوره
    درخشان کننده مو
    ترمیم کننده مو
    تغذیه کننده
  • ترکیبات:آب دیونیزه، گلیسیرین، ستیل الکل، سترومونیومکلراید، کوکامیدو پروپیل بتائین، پارافین مایع، عصاره سیر، عصاره آلوئه ورا، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی.
  • حاوی:عصاره سیر و آلوئه ورا
  • روش مصرف:پس از شست و شوی موها توسط شامپوی سازگار با مو، مقداری از ماسک مو را کف دست ریخته و به طور یکنواخت بر روی ساقه موی شسته شده و مرطوب بمالید. به مدت ۲ الی ۴ دقیقه به آرامی آن را روی ساقه موی سر ماساژ دهید. پس از ۵ دقیقه گیسوان را با آب ولرم شست و شو دهید.
  • سازگاری با موهای:خشک و آسیب دیده
  • حجم:300 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک مو تیوپی با آبکشی موهای خشک و آسیب دیده کریستال 300 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *