ایراپیل آسان ترین روش دسترسی به خدمات پزشکی

شامپو سیر با بو کریستال 400 میلی لیتر

490.000 

شامپو سیر با بو کریستال با ترمیم ودرمان موهای آسیب دیده از شکستگی، موخوره و زبری مو جلوگیری کرده و ضمن تغذیه و کمک به تولید کلاژن باعث رشد بهتر موها می گردد. شما می توانید محصولات مراقبتی بهداشتی برند کریستال را از سایت ایراپیل با تخفیفات و طرح های شگفت انگیز متنوعی خریداری فرمایید.

اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها
اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها

Out of stock

توضیحات

شامپوها از آن دسته از لوازم بهداشتی می باشند که در سلامت و کیفیت مو نقش مهمی دارند. انتخاب یک شامپوی مناسب می تواند به ترمیم، تقویت و بهبود مو کمک کند و موجب شادابی، طراوت و خوش فرم شدن موها شود. شامپو سیر با بو کریستال مناسب انواع مو بوده و با دارا بودن ترکیبات پایه گیاهی خود ضمن ترمیم و درمان موهای آسیب دیده از شکستگی، موخوره و زبری مو جلوگیری کرده و با تغذیه و بهبود سلول های پوستی شوره سر را از بین می برد. عصاره سیر موجود در شامپو کریستال با دارا بودن انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز مو به تولید کلاژن کمک کرده و با تحریک گردش خون مویرگی و پاکسازی فولیکول های مو، ریشه مو را تغذیه و باعث رشد بهتر موها می گردد.

 

معرفی محصول
  • کشور مبدا برند:ایران
  • ویژگی ها:محرک رشد مو
    ضد شوره
  • ترکیبات:آب دیونیزه، سدیم لوریل اتر سولفات صدفی ۳۰ درصد، سدیم لوریل اتر سولفات ۷۰ درصد، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید ۹۸ درصد، کوکامیدو پروپیل بتائین ۳۰ درصد، سیتریک اسید، عصاره سیر، گلیسرین ۹۹,۵ درصد، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی.
  • حاوی:عصاره سیر
  • روش مصرف:ابتدا موها را خیس کنید و مقدار مناسبی از شامپو را روی دسته بریزید و به موهای مرطوب آغشته کنید؛ پس از ۲ دقیقه ماساژ، موها را آبکشی نمائید.
  • سازگاری با موهای:موهای آسیب دیده
  • حجم:400 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو سیر با بو کریستال 400 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *