ایراپیل آسان ترین روش دسترسی به خدمات پزشکی

شامپو ترمیم کننده مو ایوروشه مناسب موهای خشک و آسیب دیده ۳۰۰ میلی لیتر

شامپو ترمیم کننده مو ایوروشه مناسب موهای خشک و آسیب دیده موجب تقویت و احیا موها شده و علاوه بر مرطوب سازی و جلوگیری از خشکی، بروز موخوره و شکستگی مو با خواص ضد التهابی از خارش و سوزش سر جلوگیری می کند.

اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها
اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها

Out of stock

توضیحات

شامپو ترمیم کننده مو ایوروشه مناسب موهای خشک و آسیب دیده با بافت سبک و دارا بودن فرمولاسیون موثر و مفید خود با ترمیم و تغذیه موها به تقویت و احیا آن کمک بسیاری کرده و به موجب افزایش استحکام مو می شود. روغن جوجوبا و سویا موجود در شامپو مو ایوروشه دارای انواع ویتامین ها بوده که باعث افزایش گردش خون و رشد سلول های سالم پوست سر شده و از برخورد رادیکال های آزاد به مو جلوگیری می کند. همچنین با خواص مرطوب کنندگی، آبرسانی و ضد التهابی خود علاوه بر از بین بردن خشکی، زبری و خارش پوست سر و موها در حفظ رطوبت و نرم کنندگی آن موثر واقع شده و از بروز موخوره، وزی و شکستگی مو جلوگیری می کند.

معرفی محصول
  • کشور مبدا برند:فرانسه
  • ویژگی ها:ترمیم کننده موهایی که توسط عوامل خارجی مانند رنگ مو آسیب دیده اند
    کمک به درخشش و براق شدن موها
    دارای خاصیت ترمیم و تقویت کننده
    افزایش دهنده ضخامت مو
    آبرسان و محافظت کننده
  • ترکیبات:آب، سدیم لورت سولفات، گلیکول دی استئارات، آب گل گندم، روغن دانه جوجوبا، کوکامید میپا،هیدروکسی پروپیل تریمونیوم پروتئین گندم هیدرولیز شده، پلی کواترنیوم-۱۰،پانتنول (پیش ساز ویتامین B۵)، فسفولیپید، روغن سویا، فنوکسی اتانول
  • حاوی:روغن جوجوبا و سویا
  • روش مصرف:۲ تا ۳ بار در هفته و یا به صورت روزانه، مقدار کافی از شامپو تغذیه کننده مو ایوروشه را روی موهای مرطوب بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا کف کند، سپس با آب ولرم مایل به گرم آبکشی نمایید.
  • سازگاری با موهای:خشک و آسیب دیده
  • حجم:۳۰۰ میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو ترمیم کننده مو ایوروشه مناسب موهای خشک و آسیب دیده ۳۰۰ میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *