ایراپیل آسان ترین روش دسترسی به خدمات پزشکی

پن لایه بردار و روشن کننده اریکه 100 گرمی

2.998.000 

پن لایه بردار و روشن کننده اریکه به داشتن پوستی روشن و تمیز کمک می کند. فاقد مواد صابونی بوده که در نتیجه مانع از خشکی و کشیدگی پوست می شود.

اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها
اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها

Out of stock

توضیحات

پن لایه بردار و روشن کننده اریکه به داشتن پوستی روشن و تمیز کمک می کند. فاقد مواد صابونی بوده که در نتیجه مانع از خشکی و کشیدگی پوست شده و هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کند. این پن حاوی اسید سالیسیلیک بوده که پوست را به طور کامل لایه برداری کرده و با پاکسازی پوست از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند. همچنین از ایجاد جوش های سر سیاه و سفید جلوگیری کرده و حتی جوش های موجود در سطح پوست را کاهش می دهد. با برداشتن لایه ی مرده ی پوست، می توان به پوستی روشن، شاداب و با طراوت دست پیدا کرد. پن روشن کننده اریکه حاوی کالاندولا بوده که پوست صورت را نرم و لطیف کرده و از ایجاد حساسیت های پوستی مانند خارش، سوزش و قرمزی پوست جلوگیری می کند. عصاره ی بابونه بکار رفته در پن لایه بردار اریکه، با کاهش ملانین پوست سبب روشن شدن و درخشندگی آن می شود. بابونه از پیری و ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری کننده و سبب جوانسازی پوست می شود. این پن برای پوست حساس مناسب می باشد.

معرفی محصول
  • کشور مبدا برند:فرانسه
  • ویژگی ها:– لایه بردار
    – روشن کننده
    – فاقد مواد صابونی
    – مانع از خشکی و کشیدگی پوست
    – نرم کننده
    – درخشان کننده
    – مناسب پوست حساس
    – دارای pH مشابه پوست
  • حاوی:– اسید سالیسیلیک
    – عصاره ی بابونه
  • سازگاری با پوست های:حساس
  • حجم:100 گرم
  • نحوه مصرف:هفته ای یک تا سه بار بر حسب نوع پوست، صورت خود را با این محصول بشویید. کف این محصول را حدود ۲ دقیقه روی پوست ماساژ داده و روی نقاط چرب تر مانند بینی و پیشانی بیشتر تاکید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پن لایه بردار و روشن کننده اریکه 100 گرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *