ایراپیل آسان ترین روش دسترسی به خدمات پزشکی

قرص لیورگل 140 گل دارو

1.100.000 

قرص لیورگل 140 به منظور محافظت کبدی و درمان حمایتی کبد چرب، هپاتیت حاد و مزمن، سیروز کبدی و کاهش عوارض کبدی برخی داروها طراحی شده است.

موجود است

-
+
اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها
اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها

توضیحات

قرص لیورگل گل دارو حاوی ۱۴۰ میلی‎ گرم سیلیمارین در هر قرص است. سیلیمارین مجموعه ترکیبات پلی فنلی گیاه خارمریم بوده و محافظت کننده کبد، صفرا آور، هپاتیت حاد و مزمن، درمان سیروز کبدی و کبد چرب و … است. خارمریم گیاهی بومی مدیترانه است که به صورت سنتی برای درمان اختلالات کبدی و صفراوی استفاده می شود.

ماده فعال دانه‌ی گیاه خارمریم که به سیلیمارین مشهور است. سیلیمارین دارای قدرت آنتی اکسیدانی بالایی است که باعث افزایش سطوح کاتالاز و گلوتاتیون، به عنوان بخشی از سد آنتی اکسیدانی سلول در مقابل رادیکال‌های آزاد می‌گردد و بدین ترتیب از پراکسیداسیون لیپیدها جلوگیری می‌کند. همچنین سیلیمارین لیورگل بر گیرنده‌های انسولینی تاثیر گذاشته و باعث کاهش مقاومت انسولینی می‌گردد.

سیلیمارین با تحریک فاکتورهای موثر در سنتز پروتئین، به ترمیم سلول‌های آسیب دیده کبدی و بازگشت عملکرد طبیعی این سلول‌ها کمک می‌کند.

ویژگی ها:

– محافظت کننده کبد
– صفرا آور
– هپاتیت حاد و مزمن
– سیروز کبدی، کبد چرب
– کاهش دهنده عوارض کبدی داروها

روش مصرف:

هر بار یک قرص 3 نوبت در روز مصرف شود.

عوارض جانبی:

عوارض جانبی بسیار محدود و به ندرت شامل اختلالات بسیار مختصر گوارشی زودگذر می باشد. ممکن است یک اثر ملین ملایم در مصرف این دارو دیده شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرص لیورگل 140 گل دارو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *