ایراپیل آسان ترین روش دسترسی به خدمات پزشکی

ماسک مو مناسب موهای وز دار ویتا فریز درمالیفت 150 میلی لیتر

1.480.000 

ماسک موی با آبکشی مناسب موهای وزدار درمالیفت با استحکام بخشی و افزایش مقاومت ساقه مو از آسیب رسانی به مو پیشگیری کرده و موهای براق و لطیفی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.

اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها
اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها

Out of stock

توضیحات

عواملی از قبیل کمبود رطوبت در ساقه مو یا رطوبت اضافی مو، استفاده از شامپوهای سولفات دار و گرمای ناشی از سشوار و یا سایر وسایل حالت دهنده مو موجب خشکی و وز شدن موها می گردد. استفاده از محصولات مراقبتی مانند ماسک و سرم مو یا نرم کننده ها از موثرترین روش ها برای از بین بردن وز مو می باشند. ماسک مو با آبکشی مناسب موهای وزدار درمالیفت حاوی ترکیباتی همچون آلوئه ورا، روغن آرگان، روغن جوجوبا و ویتامین E می باشد که از تار مو بطور کامل محافظت می کند. این محلول با استحکام بخشی و افزایش مقاومت ساقه مو از آسیب رسانی به مو پیشگیری کرده و موهای براق و لطیفی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. روغن آرگان با دارا بودن اسیدهای چرب ضروری و آنتی اکسیدان ها علاوه بر تقویت ریشه مو موجب رفع خشکی مو و پوست سر و افزایش نرمی و انعطاف پذیری مو می گردد. گیاه آلوئه ورا رطوبت مورد نیاز مو را تامین می کند و سرشار از ویتامین های ضروری برای افزایش سلامت مو می باشد. همچنین روغن جوجوبا موجود در این ماسک سرشار از ویتامینها و مواد مغذی بوده که علاوه بر تغذیه ساقه موها، باعث افزایش رطوبت رسانی و جلوگیری از شکنندگی کوتیکول موها میشود.

معرفی محصول
  • کشور مبدا برند:ایران
  • ویژگی ها:سرشار از روغن‌های گیاهی و آنتی اکسیدان‌ها
    تغذیه کننده و آبرسان موهای وزدار
    صاف کننده موهای وزدار و مجعد
    افزایش استحکام و لطافت موها
    جلوگیری از ایجاد موخوره، زبری و خشکی موها
  • ترکیبات:گلیسرین، عصاره بامبو
  • روش مصرف:پس از شستـشوی موهـا بـا شامپـوی مناسب موهـای وزدار، میزان کافی از ماسک مو ویتا فریز را برروی ساقه موها مالیده و بخوبی ماساژ دهید.موها را پس از 5 دقیقه با آب ولرم آبکشی نمایید.
  • سازگاری با موهای:وزدار
  • حجم:150 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک مو مناسب موهای وز دار ویتا فریز درمالیفت 150 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *