ایراپیل آسان ترین روش دسترسی به خدمات پزشکی

لوسیون مو بدون آبکشی بستنی قهوه بیول 400 میلی لیتر

1.436.000 

لوسیون مو بستنی قهوه بیول مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده می باشد و موجب تقویت و تامین مواد مورد نیاز مو می شود. شما می توانید لوسیون مو بیول و سایر لوازم مراقبتی پوست و موی بیول را از سایت ایراپیل با قیمت مناسب و تخفیفات متنوع و شگفت انگیز خریداری فرمایید.

اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها
اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها

Out of stock

توضیحات

استفاده از لوسیون مو بیول  بعد از استحمام و رفع خیسی مو، اثر نرم کنندگی قابل توجهی دارد و موهای شما را لطیف و درخشان میکند. لوسیون مو بستنی قهوه بیول دارای بافتی سبک با قدرت جذبی بالا می باشد و موجب تامین رطوبت و مواد مغذی مورد نیاز موی سر می شود. این لوسیون حاوی کلاژن هیدرو لیز شده و کراتین است که برای تقویت ساقه موها مفید و تاثیر گذار می باشد. از دیگر ترکیبات استفاده شده در این لوسیون می توان به روغن آرگان، روغن نارگیل، جنسینگ و قهوه اشاره کرد. روغن آرگان دارای مقدار زیادی اسید چرب، ویتامین A، ویتامین C، ویتامین E، امگا ۶ و ۹، آنتی اکسیدان و لینولئیک اسید است و موجب نرم و مرطوب شدن موها و کاهش وزشدگی و شکنندگی موها می گردد. عصاره جنسینگ به انتقال بهتر مواد مغذی به پوست سر کمک می کند و در نتیجه ریشه مو را تقویت و از ریزش مو جلوگیری می کند. بعلاوه حاوی ترکیبی به نام ساپونین است که دارای خواص ضد باکتری است و موهای سر را در یک وضعیت سالم نگه می دارد. جینسینگ همچنین حاوی مقدار زیادی سلولز است که باعث بهبود بافت مو و محافظت از آن در برابر آفتاب می شود. کافئین موجود در عصاره قهوه نیز موجب محافظت از موها در برابر آسیب های محیطی و ثتبیت رنگ و افزایش درخشش و شفافیت موها می شود.

معرفی محصول
  • کشور مبدا برند:ایران
  • ویژگی ها:نرم کننده و مرطوب کننده مو
    محافظت از مو در برابر آسیب های محیطی
    تامین مواد مغذی و مورد نیاز ریشه و ساقه مو
    ضد ریزش مو
    تثبیت رنگ مو
  • ترکیبات:روغن های آرگان، جوجوبا، نارگیل و عصارهای جنسینگ، بابونه، پروتیین هیدرولیز شده ابریشم و کلاژن
  • روش مصرف:پس از شستشو و خشک نمودن تارهای مو، لوسیون موی قهوه را برروی تارهای موی خود اسپری نموده و و با دست و یا شانه ساقه های مو را ماساژدهید و فرم دلخواه را روی مو ایجاد نمایید.پس از استفاده نیازی به آبکشی مو نیست. این محصول دارای قدرت نگه دارندگی برروی مو نمی باشد و در صورت نیاز برای فیکس نمودن فرم گیسوان از اسپری های موی بیول استفاده نمایید.
    دقت نمایید در هنگام اسپری بستنی مو کاملا با قدرت آنرا اسپری نمایید و زبانه پمپ را به سرعت و با قدرت فشار دهید تا محصول کاملا پودری برروی کل مو پخش گردد.
  • سازگاری با موهای:رنگ شده و آسیب دیده
  • حجم:400 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوسیون مو بدون آبکشی بستنی قهوه بیول 400 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *