ایراپیل آسان ترین روش دسترسی به خدمات پزشکی

روغن مو آرگان سیوند 100 میلی لیتر

روغن آرگان سرشار از اسیدهای چرب، آنتی اکسیدان و ویتامین A و E می باشد. این روغن با تامین چربی و رطوبت مورد نیاز پوست سر و ساقه‌ی مو از خشکی و وزی مو جلوگیری می کند و حالت‌ پذیری موها را افزایش می‌دهد.

اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها
اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها

Out of stock

توضیحات

روغن آرگان سرشار از اسیدهای چرب، آنتی اکسیدان و ویتامین A و E می باشد. این روغن با تامین چربی و رطوبت مورد نیاز پوست سر و ساقهی مو از خشکی و وزی مو جلوگیری می کند و حالت پذیری موها را افزایش میدهد. روغن آرگان خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی دارد و به رفع مشکلات پوست سر از قبیل شوره، درماتیت سبورئیک و پسوریازیس کمک می کند. همچنین از مو در برابر آسیب های ناشی از رنگ، مواد شیمیایی، حرارت سشوار و اتوی مو و مضرات ناشی از اشعهی آفتاب محافظت می کند و مانع از ایجاد موخوره و شکنندگی مو می شود. روغن آرگان باعث تقویت فولیکول (ریشه مو) تا نوک مو و ترمیم موهای آسیبدیده شده و ضمن افزایش درخشندگی و سلامت موها موجب نرمی و انعطاف پذیری مو می گردد.

معرفی محصول
  • کشور مبدا برند:ایران
  • ویژگی ها:نرم کننده و مرطوب کننده فوق العاده قوی
    افزایش ضخامت و تقویت ساقه مو
    افزایش لطافت و درخشندگی مو
    ترمیم ساقه‌های آسیب دیده
    جلوگیری از وزشدگی، شکنندگی و پف مو
    جلوگیری از ایجاد موخوره
  • ترکیبات:روغن آرگان، اسانس
  • روش مصرف:در حالت نرمال: زمانی که موها کمی رطوبت دارد، روغن آرگان سیوند را به کف دست زده و به آرامی موها را از دست خود عبور دهید و چند بار تکرار کنید تا مطمئن شوید زیر و روی مو به روغن آغشته شدند.
    در صورت استفاده از سشوار و اتو مو و …: برای جلوگیری از آسیب‌های حرارتی از قبیل سشوار و اتوی مو، روغن آرگان را به ساقه مو زده و بعد از چند دقیقه که کاملا جذب گردید، استفاده از سشوار و اتو بلامانع است.
    کنترل آسیب‌های ناشی از رنگ (موهای آسیب دیده): برای کنترل آسیب‌های ناشی از فرآورده‌هایی از قبیل رنگ مو و … دو روی مصرف توصیه می‌شود.
    روش اول: چند دقیقه قبل از استفاده از رنگ مو، روغن آرگان را به مو زده و بعد از ۱-۲ دقیقه فرایند رنگ کردن مو انجام شود.
    روش دوم: روغن آرگان را داخل رنگ ریخته و فرایند رنگ کردن را ادامه دهید.
  • سازگاری با موهای:انواع مو
  • حجم:100 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روغن مو آرگان سیوند 100 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *