ایراپیل آسان ترین روش دسترسی به خدمات پزشکی

کرم ضد لک قوی مخصوص صورت بیتروی 30 میلی لیتر

685.000 

کرم ضد لک قوی مخصوص صورت بیتروی روشن کننده و شفاف کننده پوست‌های تیره و کدر می باشد. شما می توانید محصولات بیتروی را با قیمت ارزان و تخفیف های شگفت انگیز از سایت ایراپیل تهیه بفرمایید.

اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها
اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها

Out of stock

توضیحات

تجمع رنگدانه ها یا هایپرپیگمنتاسیون در پوست که در نتیجه افزایش ملانین بروز می کند، باعث تیرگی و تغییر رنگ پوست، تشکیل لک و کاهش زیبایی پوست می شود. این لک ها شامل ملاسما (معمولا در زنان باردار و زنانی که از قرص های ضد بارداری استفاده می کنند)، لنتیجین (لک های مرسوم ناشی از تابش آفتاب، ناشی از نارسایی کبد) ، لک های ناشی از افزایش سن، اختلالات بیماری و استفاده از دارو می باشد. کرم ضد لک قوی مخصوص صورت بیتروی به دلیل داشتن فرمولاسیون پیشرفته و استفاده از ترکیبات طبیعی مانند موم زنبور عسل و عصاره جلبک قرمز دریایی و شیرین بیان، محصولی بسیار مناسب برای پیشگیری و درمان لک می باشد. این محصول روشن کننده و شفاف کننده پوست های کدر و تیره بوده و التهاب پوست را به خوبی کنترل می کند. همچنین استفاده مداوم از این محصول با کنترل فعالیت آنزیم تیروزیناز از تشکیل ملانین پیشگیری کرده و مانع بازگشت تیرگی می گردد.

معرفی محصول
  • کشور مبدا برند:ایران
  • ویژگی ها:پیشگیری و درمان لک‌های ناشی از آفتاب، لک‌های بعد از بارداری و افزایش سن
    روشن کننده و شفاف کننده پوست‌های تیره و کدر
    کنترل کننده تولید ملانین توسط ملانوسیت‌ها
    روشن کننده پوست، ضد التهاب
  • روش مصرف:هر شب صورت خود را با یک شوینده مناسب شستشو دهید. سپس لایه نازکی از کرم ضد لک را بر روی ناحیه مورد نظر قرار داده و ماساژ دهید. لازم است در زمان استفاده از کرم ضد لک برای درمان بهتر از مواجهه با نور خورشید خودداری نمایید. همچنین از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • سازگاری با پوست های:انواع پوست
  • حجم:30 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم ضد لک قوی مخصوص صورت بیتروی 30 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *