ویال ال کارنیتین و قهوه سبز یوروویتال 6 عدد

Eurhovital L-Carnitine and Green Coffee 6 Drinking Vials

معرفی محصول
  • کشور مبدا برند: آلمان
  • ویژگی ها: - بهبود عملکرد ورزشی: ال کارنتین یوروویتال با افزایش جریان خون و رساندن اکسیژن کافی به عضلات، درد عضلانی را تسکین می‌دهد و استقامت را در ورزشکاران افزایش می‌دهد.
    - حفظ سلامتی قلب و عروق: طبق تحقیقات انجام شده این فراورده به حفظ سلامت قلب و عروق کمک موثری نموده و ریسک بروز بیماری‌های قلبی و عروقی را کاهش می‌دهد.
    - کاهش وزن و توده چربی بدن: ویال ال کارنیتین یوروویتال موجب انتقال اسیدهای چرب به داخل میتوکندری و سوزاندن آن‌ها برای تولید انرژی می‌شود.
    - تسکین درد عضلانی: مکمل ال کارنیتین می‌تواند به کاهش درد و تسکین عضلات کمک کند.
  • روش مصرف: بزرگسالان روزانه یک عدد ویال از محلول خوراکی ال کارنیتین + قهوه سبز یوروویتال را به تنهایی و یا پس از حل کردن در آب یا آب میوه میل کنند.
  • شرایط نگهداری: - مکمل چربی سوز ال کارنیتین و قهوه سبز یورو ویتال را در دمای پایین‌تر از ۲۵ درجه سانتی گراد، در جای خشک، دور از نور و دسترس کودکان نگهداری کنید.
  • عوارض مصرف: - این فراورده صرفا مکمل بوده و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری نیست.
    - از مصرف بیش از میزان توصیه شده خودداری شود.
    - تنها جهت مصرف خوراکی و غیر قابل تزریق است.
  • تعداد: 6 عدد
ویال خوراکی ال کارنیتین و قهوه سبز یوروویتال مکملی برای افزایش انرژی بدن و همچنین کمک به چربی سوزی و لاغری است. ویال خوراکی ال کارنیتین و قهوه سبز یوروویتال می تواند با افزایش متابولیسم چربی ها به سوختن چربی ها در میتوکندری کمک کرده و به واسطه سوخت و ساز بالاتر چربی ها در بدن به لاغری و کاهش توده چربی بدن کمک کند. علاوه بر این سوزاندن چربی ها فایده دیگری نیز برای بدن به همراه دارد که می تواند به سرعت، انرژی مورد نیاز بدن را تامین کند. مهم ترین وظیفه ال کارنیتین افزایش سرعت انتقال چربی ها به میتوکندری یا تنور بدن است. در هر ویال خوراکی ال کارنیتین و قهوه سبز یوروویتال 1000 میلی گرم ال کارنیتین وجود دارد که دوز استاندارد روزانه برای چربی سوزی به حساب می آید. در کنار ال کارنیتین برای تاثیر بیشتر در چربی سوزی و کمک به کاهش وزن، در این ویال از قهوه سبز یا گرین کافی نیز استفاده شده است. قهوه سبز علاوه بر چربی سوزی باعث کاهش اشتها نیز می شود. این ماده طبیعی سرعت متابولیسم چربی را افزایش داده و سموم را از بدن دفع می کند. این فواید قهوه سبز مربوط به مواد داخل آن مانند کلروژنیک اسید و کافئین است. از مزایای دیگر قهوه سبز، خواص آنتی اکسیدانی آن است. پلی فنل ها و کلروژنیک اسید موجود در آن دارای خواص آنتی اکسیدانی نیز می باشند. همچنین وجود کافئین در ترکیبات این ماده طبیعی، باعث افزایش انرژی بدن و کمک به افزایش تمرکز و فعالیت ذهنی بهتر می شود. همانطور که اشاره شد این ماده به دلیل وجود اسید کلروژنیک باعث کاهش اشتها می شود. اگر دچار گرسنگی ناگهانی می شوید و کالری غیر ضروری زیادی در طول روز مصرف می کنید، عصاره قهوه سبز به شما کمک می کند تا این احساس گرسنگی کاذب به شما دست ندهد.

نظری وجود ندارد.

اولین نظر را شما وارد کنید.